søndag 27. januar 2008

7 ting om meg selv!!

Utfordring fra Beate! Tusen takk for den.

Utfordringen går ut på at jeg skal: -Skrive sju sannheter om meg selv. - Linke til den/de som har utfordret deg. - Utfordre sju andre, og legge igjen beskjed i bloggen deres om at de er utfordret.

Disse har blitt utfordret:
-Jorunn
-Asamia
-Susanne
-Camilla
-Line
-Helena
-Leamon

7 sannheter om meg:
1. Jeg har litt støv på hjernen
2. Jeg blir oppgitt hvis brødet ikke ligger i brødboksen, men åppå.
3. Ikke forstyrr meg kl 15:40 på ukedager, da er det HOME AND AWAY
4. Jeg får ikke nok tid til å scrappe og lage kort.
5. Jeg liker å kjøre bil.
6. Jeg tror jeg kan lage mat, men det viser seg alt for ofte at jeg ikke kan det.
7. HATER grøssere og skrekkfilmer. (og telefonselgere)

1 kommentar:

Unknown sa...

Heisann!!
Kjempeflott LO`er!!

Tusen takk for hyggelig besøk og koselig kommentar i bloggen min!
Og utfordringa er tatt i mot :o)

klem,
Jorunn