mandag 16. juni 2008

"Dorullkort" og "konvoluttkort"

"Dorullkort" går som en farsott over landet nå, blandt scrappere vel og merke. Det går ut på at man lager kort ut av en dorull... Høres kanskje litt merkelig ut men veldig fint format å lage kort i også kan man ha en liten tag inni, som man kan skrive hilsen på. Ganske morsomt, ikke sant?

Jeg surfa litt på nettet en dag også kom jeg over ei dame som lagde videoer over kort til Stampin up stemplene. Hun lagde blandt annet denne "kort i konvolutt"-kortet. Da måtte jeg prøve meg, tok en sirkel av kartong og bretta den sammen til en konvolutt. Stempla med Versamark på et bakgrunnstempel der hvor det vises etter at man tar ut kortet inni. Deretter fester man mønsterpapir rundt midten samtidig som jeg festa en runding med et stempel på midten. Deretter lagde jeg selve kortet inni.


1 kommentar:

Karialov sa...

kjempe masse flott du har laga. :)
dorull kortet var bere kjempe herlig. :)
trur kanskje eg må prøve meg på et sånt snart eg og. :P

-Karianne-