torsdag 4. september 2008

Nye LO'er

Har endelig lagd dobbel LO om barseltreffet i november i fjor. Jeg føler at scrappinga har funnet sin rette plass igjen etter ferien. Nye bilder, nye teknikker og nytt utstyr å prøve ut!


I juni var Thomas til fotograf, og det ble mange fine bilder ut av det. Dette er fire av bildene som vi fikk. Jeg tenkte at bildene var så fine i seg selv, så jeg ville ikke "ødelegge" de med masse stæsj. Derfor har den bilder og skrift. Men den tok meg likevel nesten 2 timer å lage. Spesielt hjertet som jeg embosset flere ganger (så mye at det ble veldig mange lag..) ble kanskje litt stort men veldig fint. Jeg er veldig fornøyd med resultatet.

1 kommentar:

Stine sa...

Så flink du er hilde!! KJempefine sider du har laget. Gleder meg til huset er ferdig og jeg får hobbyrommet mitt, for da skal jeg scrappe masse :-). Ha en fin helg!