onsdag 5. november 2008

Nytt treff - nye layouter

Har prøvd flere ganger nå, men bildene legger seg på siden. Skjønner ikke hvorfor de gjør det.

Men her er de layoutene jeg har lagd i det siste, untatt noen som jeg har med i konkurranser.

På denne layouten har jeg brukt "scrappers floss" for første gang og det ga mersmak. Bildene er fra en dag vi var ute på "verandaen" vår. (Det var bare grus, fordi selve verandaen var borte).


Et bilde som jeg tok på scrappetreff på Kongsberg. Jeg var med på kurs i helgen på papir i hjertet og Ania var kursholder. Vi lagde to layouter, og dette er en av dem. KOKOS står for Kongsberg og omegns kort og scrapping.

Denne layouten er av nevøen min og den fikk min mor til sitt skrytealbum. 4 år er stemplet med Timber brown Staz on. Aksel er skrevet med Chipboard. Ellers har jeg brukt tager og magic mesh.

Ingen kommentarer: