onsdag 3. desember 2008

PP - Bratz

Her er en PP til som jeg lagde i går. Synes jeg har fått litt taket på det. Selv om det er litt vannskelig så er det litt moro. Men jeg ser ikke hvordan figuren blir før jeg setter den sammen. Alle bør prøve å lage det ivertfall en gang, selv om de fleste sier at de ikke har tålmodighet til det. Det trenger ikke være et tålmodighetsarbeid. Finner du en figur med relativit store deler som du kan sette sammen, er det bare å sette igang å la kreativiteten ta over...

Ha en fin dag!

8 kommentarer:

Unknown sa...

Heisann!
Så masse herlige pp`er det var her!
Kjempeflott!

Sjølvsagt kan du linke til bloggen min, det er jo en stor ære det!=)

klem,
Jorunn

Bente sa...

Tusen takk for besøk i bloggen min:=) Så mye flott du lager!

Vibeke sa...

Hei - og takk for hyggelig besøk i bloggen min!! Og ja - link i vei - bare koselig det:)

Du lager utrolig flotte PPer!! Kjempeflotte!!!:)

Anonym sa...

Hei og takk for hyggelig kommentar i bloggen min! Sånn kalender er ikke så vanskelig å lage, vettu :) Værre med PP'er, jeg er misunnelig på de som er flinke å lage dem ;) Du lager flotte PP'er!!!

Unknown sa...

Kjempeflotte PP'er du har laga :) Har aldri prøvd å lage en sjøl. Syns at det ser så vanskelig ut :( Du er veldig flink :)

inger synnøve sa...

oj så flink du er til å lage PPèr.

ha en flott forjultid:)
klem inger synnøve

Anne Lise sa...

Å så stilig denne var!

Familien Hoveland sa...

God jul Hilde og Thomas. Håper dere får noen fine dager. Klem fra oss tre i Grimstad.